انجمن متفرقه

جایگاهی برای به اشتراک گذاشتن دوست داشتنی ترین خواندنی ها،دیدنی ها،شنیدنی ها و ...خود با دیگران

انجمن متفرقه

جایگاهی برای به اشتراک گذاشتن دوست داشتنی ترین خواندنی ها،دیدنی ها،شنیدنی ها و ...خود با دیگران

نوای دل

 

یک بار دیگر عشق را با خون نوشتند

تعبیر لبخند تو را گلگون نوشتند

تا دست عشق از پیکر عاشق جدا شد

با دست لیلا قصه ی مجنون نوشتند

این کوچه ها بی تو همیشه بی قرارند

حس غریبی بین پاییز و بهارند

رفتی ولی فکری به حال کوچه ها کن

بوی تو دارند و تو را اما ندارن

بیدارم و می بینمت رویا به رویا

از پیش چشمم می روی دنیا به دنیا

با تو میان آب و اتش آشتی بود

در آتش است از رفتنت ، دریا به دریا

(دکتر افشین یداللهی)

گردآورنده،جناب آقای رضا دارایی.....

رو به روم یه انتظار بی دلیل
پشت سر خاطره های مبهمه
خیلی وقته از خودم خسته شدم
واسه تکرار من آیینه کمه

مثل یک کولی پیر و دوره گرد
دل پوسیده من تو دست ِ باد
تو تمام کوچه ها سر می کشه
ولی اسمتم به یادش نمیاد

واپسین لحظه دیدار
منو دست گریه نسپار
توی تردید شب ِ خدانگهدار
اگه خوابم اگه بیدار

توی این فرصت تکرار
بگو عاشقی برای آخرین بار


نمی دونم دنبال کدوم شبم
به یه لبخند غریبه دلخوشم
انتظار خط می کشه رو لحظه هام
وقتی که ثانیه ها رو می کُشم

تو هراس این تمنای مدام
توی این مرثیه های ناگریز
می دونم میای ولی یه روز دور
می دونم میای ولی یه روز دیر

واپسین لحظه دیدار
منو دست گریه نسپار
توی تردید شب ِ خدانگهدار
اگه خوابم اگه بیدار

توی این فرصت تکرار
بگو عاشقی برای آخرین بار ...

(نیلوفر لاریپور)

نظرات 3 + ارسال نظر
پویا یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ب.ظ http://www.dehkordi.ir

سلام دوست عزیز
وبلاگ شما را دیدم خیلی جالب و پر محتوا بود من هم یک سایت دارم که تازه راه اندازی کردم هنوز کامل نیست یک لینک باکس هم ساختم برای این که آمار سایتم بالا برود اما احتیاج به کمک دارم
شاید شما بتوانید به من کمک کنید برای این که هم آمار من هم شما بالا برود باید وبلاگ ها و سایت ها لینک باکسمان را در وب خود قرار دهند
برای همین به ده نفر اول که این کار را بکنند لینک ثابت می دهیم . نمی دانم شما موافقید یا نه ؟ کمکم کنید خواهشا لینک باکس من را در سایت خود بگذارید و لینک خود را ارسال کنید
بای نمی کنم چون بازم به شما سر میزنم
وب : www.dehkordi.ir
لینک باکس : www.pouya.dehkordi.ir

دوستى سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:23 ب.ظ

بسیار زیباست

دارایی چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:58 ق.ظ

رو به روم یه انتظار بی دلیل
پشت سر خاطره های مبهمه
خیلی وقته از خودم خسته شدم
واسه تکرار من آیینه کمه

مثل یک کولی پیر و دوره گرد
دل پوسیده من تو دست ِ باد
تو تمام کوچه ها سر می کشه
ولی اسمتم به یادش نمیاد

واپسین لحظه دیدار
منو دست گریه نسپار
توی تردید شب ِ خدانگهدار
اگه خوابم اگه بیدار

توی این فرصت تکرار
بگو عاشقی برای آخرین بار


نمی دونم دنبال کدوم شبم
به یه لبخند غریبه دلخوشم
انتظار خط می کشه رو لحظه هام
وقتی که ثانیه ها رو می کُشم

تو هراس این تمنای مدام
توی این مرثیه های ناگریز
می دونم میای ولی یه روز دور
می دونم میای ولی یه روز دیر

واپسین لحظه دیدار
منو دست گریه نسپار
توی تردید شب ِ خدانگهدار
اگه خوابم اگه بیدار

توی این فرصت تکرار
بگو عاشقی برای آخرین بار ...

(نیلوفر لاریپور)

ممنون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد